باید متناسب با اقشار مختلف جامعه تولید محتوا در فضای مجازی داشته باشیم تا هیچ ایرانی برای رفع نیازهای اطلاعاتی به محتواهایی ورود نیابد که بخش قابل توجهی از آن با تهاجم فرهنگی و با اهداف سیاسی تولید میشود.
مخاطب امروز ما مخاطب همیشه نیست
مخاطب امروزما مخاطب همیشه نیست و دیدگاه و نگرش او تغییر کرده چون دنیا درحال تغییر است و نباید این مهم را نادیده گرفت لذا باید به فراخور زمان و متناسب با نیازهای نوجوانان وجوانان از تکنولوژی روز و ابزارهای رسانهای برای تبلیغ اینترنتی دین و هدایت و اصلاح و ارشاد جامعه بهره گرفت.
تبلیغ دینی در این فضا یک ضرورت محسوب می شود و با توجه به محدودیتها و شرایطی که حاکم در فضای تبلیغ دینی بوده و دشمن هم در این زمینه فعالیتهای چشمگیری داشته است و تبلیغ اسلامی در فضای مجازی نیازمند یک جهاد و حرکت خودجوش است
سلام علیکم
موفق باشید
بسیار زیبا و با سلیقه کار شده